maandag 29 oktober 2007

Richard van den Boogaart keynote spreker


We hadden het nog niet gemeld: als zogenaamde 'keynote speaker' zal Richard van den Boogaard optreden. Hij heeft ruimschoots zijn sporen verdiend op het gebied van interactieve televisie.


Daarover is meer te lezen in zijn essay "Op weg naar Televisie 2.0" op "frankwatching.com":

Deel 1: www.frankwatching.com/archive/2007/06/27/op-weg-naar-televisie-20-deel-1
Deel 2: www.frankwatching.com/archive/2007/06/27/op-weg-naar-televisie-20-deel-2
Deel 3: www.frankwatching.com/archive/2007/06/27/op-weg-naar-televisie-20-deel-3

We hopen, dat hij ons een inspirerende visie kan geven op de richting waar het naar toe zal gaan met televisie en internet.

Meer over Richard zelf, uit zijn CV op frankwatching.com:
"Specialist in combinatie tussen omroep en interactie. Sinds 1997 werkzaam in diverse functies in media en marketing. Na bijna drie jaar bij FHV/BBDO gepoogd een eigen start-up op te zetten voor interactieve radio (fyber). Vervolgens via Bright Alley Services (onderdeel NOB) bij Broadcast Partners terecht gekomen en daar diverse functies in productontwikkeling en marketing vervuld. Van september 2006 tot augustus 2007 in dienst van Clockwork als Business Consultant, met een focus op interactieve televisie. Sinds 1 augustus 2007 werkt Richard voor QNH Interactive, een nieuw interactief marketingbureau dat een focus legt op consultancy, brand activation en Rich Interactive Media Experiences (RIME). QNH Interactive is werkzaam voor o.a. Rabobank, RTL Nederland en wehkamp.nl"

GvH

1 opmerking:

Anoniem zei

Grundsätzlich betrachtet ist das ne gute Geschichte, ich bin mir nur unsicher, ob dies ständig realistisch umsetzbar sein wird.