Dagvoorzitter Klaas Jansma windt zich op:
Bedrijfsuitstapjes zijn helemaal hip. Samen met het hele bedrijf karten en steengrillen. De markt springt hier op in.
Evenementenbureaus schieten als paddenstoelen uit de grond. Iedereen wil een bureau voor complete belevenis oplosingen aanbieden. Hoe gekker hoe beter.
Neem nu vlotvaren op de Berkel: voor je het weet vlieg je over de stuw en gaat het goed mis. Zo ook het abseilen van een 20 m hoge graansilo. Uit de bocht gevlogen!
En waarom gaan wij abseilen van een graansilo als Oostenrijk zo vlakbij is. Europa kent geen afstanden meer.
Dit dat gebeurt in veel branches; Heel veel bedrijven springen op een bepaalde markt. Er moett veel voor weinig geboden worden. Het kan ook hier zomaar mis gaan. Zo gaat het nu ook met televisie content. Er word gezocht naar hoe je content bij de mensen thuis kan krijgen. En hoe, en goedkoop.
Zo'n experiment als dit balanceert op het randje.
(red: televisie is heilig voor de moderne mens. Ik voorspel ook een soort anarchie (en babyboom) als de televisie enkele dagen niet beschikbaar is voor het volk. Mensen willen vermaak. En vermaak kent veel concurrentie. Toch blijft de ouderwetse televisie oppermachtig omdat het zo makkelijk is. Je hoeft niets anders te doen dan languit op de bank liggen. Ene hand je biertje/roseetje en de andere hand het machtigste voorwerp in elk gezin; de afstandbediening)
donderdag 1 november 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
moet controleren:)
Een reactie posten